Diskuse

Žíhání

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Byl jsem redakcí upozorněn,že nemohu používat váš text, ale mohu kritizovat a diskutovat. Zůstanu u té kritiky : váš textový útvar postrádá naprosto smysl a kdybych se vás zeptal, co jste tím chtěl říct, jsem přesvědčen, že to nedokážete, ale můžete, kdyby se vám chtělo a dokázal jste to.

Umění obecně znamená, že umělec má nějaký zážitek, myšlenku, nápad a uměleckou formou (verši,prozou, malbou apod.) svůj dojem dokáže předat ostatním. Jsem přesvědčen, že vy žádný zážitek jste neprožil, žádná myšlenka,nebo nápad (ale můžete mě to vyvrátit konkrétně) , zkoušíte nějakými nepochopitelnými frázemi dělat dojem umělce. A jestli jste žádnou báseň nikdy nečetl, mohu vám poslat odkaz.

0 0
možnosti
Foto

Znáte jistě forbíny M.Horníčka a J.Wericha. Tedy i větu: "Tomu nerozumím, to mě uráží." Já například nerozumím  dílům některých hudebních skladatelů nebo některým výtvarným dílům. Ale neurážejí mne. Dokážu totiž připustit, že moje vnímání mi neumožňuje najít v nich zalíbení a najít v nich, to, co v nich jiní vidí. Zvláště když se ve svých dojmech shodují i třeba celé generace. Nepovažuji jiné lidi za pokrytecké snoby, pokud se jim líbí to, co já neposlouchám, nečtu ....atd. Nepředpokládám automaticky, že autor, který mne neoslovil, něco předstírá. K takovým postojům je zřejmě zapotřebí jisté míry zbytnělé sebedůvěry, která se pak může projevovat i slaboduchými jízlivostmi, vyjádřenými předpoklady pramenící z vlastních temných zdrojů a předjímáním autorova charakteru, což už ale není kritika díla, ale hodnocení morálních kvalit autora.

1 0
možnosti
  • Počet článků 288
  • Celková karma 13,25
  • Průměrná čtenost 1385x
Slova mohou povznášet i srážet. Mohou dávat pocit pozitivní sounáležitosti i pocit spojení v destruktivním vnímání. Upřímný a pravdivý novinář může někdy poskytnout podobná dobrodružství jako autor poezie - nečekané průhledy do vědomí souvislostí.

https://jaroslav-herda.mozellosite.com/blog/

Seznam rubrik