Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Asi inklinuji k tomu hledat smysl článku jinde, než většina diskutujících. V každém případě si ale nedovedu představit, jakou autoritu bude mít ministr vnitra Bc.Chovanec u svých podřízených, když si na Letnou nese na zádech batoh plný takových "zásadních stanovisek" jako:

- jsem Bc. ale z Plzně a za 9 měsíců a tak titul nepoužívám (což asi má být omluva za  

  vědomně spáchaný podvod)

- schůzka v Lánech žádná nebyla, byla, nebyla ..... sakra koryto se třese tak BYLA a Bohouši

  dám za tebe i život

atd. To se máme na co těšit. Ale na vnitru už jsou zvyklí, že jim velí lidé bez páteře a vlastního názoru. Ať přicházejí zleva nebo zprava.

1 0
možnosti
SB

Jsem řádným inženýrem a nikdy jsem si před jméno titul nenapsal, s výjimkou služebních záležitostí, kde to mám rozkazem od svého šéfa.

0 0
možnosti
Foto

Doufal jsem, že každý pochopí, žemůj text se nezabývá svobodnou vůlí psát či nepsat si ke jménu zkratku řádně získaného titulu.

3 0
možnosti
RP

Nějak nechápu o čem je řeč. Já taky žádný titul nepoužívám, protože mám za to, že důležitější je to co umím a dělám a jako reference případně to co jsem už udělal, než jakou školu jsem v šerém dávnověku absolvoval. I za pana Chovance vypovídá to co již udělal nebo se snažil udělat, takže titulu ani netitulu není třeba :-)

3 2
možnosti
JF

Taky máte VŠ titul za 9 měsíc?

6 0
možnosti
  • Počet článků 293
  • Celková karma 13,16
  • Průměrná čtenost 1361x
Slova mohou povznášet i srážet. Mohou dávat pocit pozitivní sounáležitosti i pocit spojení v destruktivním vnímání. Upřímný a pravdivý novinář může někdy poskytnout podobná dobrodružství jako autor poezie - nečekané průhledy do vědomí souvislostí.

https://jaroslav-herda.mozellosite.com/blog/

Seznam rubrik