Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Několik upřímných slov mým oponentům:

Když jsem v úvodu článku napsal, že se mi titulek oškliví, neudělal jsem to proto, abych vám usnadnil vaše hledání důvodů ke kritice. Byla to jen upřímnost. Oškliví se mi nejen pro zvěrstva vůdců Stalina a Hitlera. Oškliví se mi i pro ten nepříjemný paradox. Vlastně bych se měl přiznat, že i když jsem už jako kluk věděl o koncentačních táborech na území Sovětského svazu, trvalo mi nějaký čas, než jsem pochopil, že se Stalin i Hitler připravovali zhruba na totéž. Tudíž vyrostli jeden z druhého. Jeden druhému byli částečně příčinou sebe samých. Ne, že vyhrál ten lepš.

2 1
možnosti
Foto

ííííííííííííííííííííííííííí

1 0
možnosti
MD

On ten Stalin a jeho Tu nedobre Tam uzitecne povahove rysy staly za padem Hitlerovi treti rise na kolena. Takze vyraz Stalinjugend mi pripadne byt ne moc chytry.

1 4
možnosti
JC

Ten výraz je opravdu hodně mimo mísu a hloupý. Celý článek tím degraduje na blábol. Škoda.

0 0
možnosti
Foto

Bylo by možné říct, že osoby s menší dávkou sebedůvěry touží po vůdci, osoby s velkou dávkou sebedůvěry tím vůdcem chtějí být.

My jsem (jako téměř vždy) národ podivných zákoutí a kliček a proto většina touží být vůdcem při výplatě, ale vedeným v běžném životě. To tolik nezatěžuje.

0 0
možnosti

Nepřipadá vám samotnému Vaše myšlení příliš jednoduhé? Co takhle řešit otázku, co způsobilo, že existují osoby s menší dávkou sebedůvěry? To přece o společenských poměrech, do nichž se tyto osoby rodí, vyrůstají a působí, nic pěkného nevypovída. Proč by tedy tyto společenské poměry měly být lepší než společenské poměry, kdy jim tu sebedůvěru ten vůdce vrátí třeba tím, že se cítí být součástí něčeho velkého.

Z té Váší diagnozy vyplývá jediné, že diktutura je pro  společenost přirozenějším stavem než demokracie.

0 1
možnosti
Foto

Dekadentní společnost nacházející se ve slepé uličce sní vždy o „vůdci“, který by ji vyvedl na „správnou“ cestou.

3 0
možnosti
Foto

Oni jsou ty Stalinjugend tak trochu jako švábové. Dokud je v domě svinčík a humus tak se prostě budou množit ať k nim promlouváme jak k nim promlouváme.

Jinými slovy, pokud se nezbavíme kmotrů, tunelářů, novodobých veksláků, hochštaplerů a prodanejch politiků, který si dělaj z demokracie a kapitalismu kašpary, tak se těch otravnejch zvířátek nezbavíme. Na ně platí jediný - vysmejčit pořádně barák. Pak chcípnou sami. Hlady.

8 0
možnosti
Foto

Když se moc loupí, tak i ti hákoví křižáci .........

1 0
možnosti
  • Počet článků 286
  • Celková karma 13,23
  • Průměrná čtenost 1395x
Slova mohou povznášet i srážet. Mohou dávat pocit pozitivní sounáležitosti i pocit spojení v destruktivním vnímání. Upřímný a pravdivý novinář může někdy poskytnout podobná dobrodružství jako autor poezie - nečekané průhledy do vědomí souvislostí.

https://jaroslav-herda.mozellosite.com/blog/

Seznam rubrik