Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

ten váš text se má číst pozpátku, nebo napřeskáčku - aby to dalo nějaký smysl ?

0 0
možnosti
JR

J32a24r16a 72R65a20n84k

4. 1. 2015 0:44

R^ silne mi to pripomina Villona, rozumim VamR^

3 1
možnosti
SS

A udavac commie Gestapa se ozval proticlankem ... asi jste se trefil ... ;-D

5 0
možnosti
Foto

Autor patrně dělal v zemědělství, to se hned pozná !R^

1 4
možnosti
JR

J44a49r56a 85R69a83n63k

4. 1. 2015 0:45

Autor je na rozdil od vsech kolotocaru poeta a umi se vyjadrit mnoha zpusoby, bacha at se to s Vami neutrhne, i kdyz.....;-)

4 1
možnosti
Foto

Vždycky jsem si říkal, proč mě rozčilují někteří lidé víc než jiní. Pak mi kdosi moudrý řekl, že mne na druhých vadí to, co mám já sám v sobě, to zrcadlení. Nějak se mi to chtělo napsat. Havlíček by jásal, skvělý článek, má šťávu...R^

4 0
možnosti
Foto

Přesně - zrcadlení:-) Carl Gustav Jung a teorie stínů.

2 0
možnosti
Foto

R^ Tak. I o tom to je:-/ Leč pravda ta bývává často uprostřed kdes. Jak včera, tak i dnes;-( Cui bono, ergo cui prodest?Neb často i tamto ono jest!

3 0
možnosti
  • Počet článků 288
  • Celková karma 13,25
  • Průměrná čtenost 1385x
Slova mohou povznášet i srážet. Mohou dávat pocit pozitivní sounáležitosti i pocit spojení v destruktivním vnímání. Upřímný a pravdivý novinář může někdy poskytnout podobná dobrodružství jako autor poezie - nečekané průhledy do vědomí souvislostí.

https://jaroslav-herda.mozellosite.com/blog/

Seznam rubrik