Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážení, všimněte si, že pod mým článkem voliči a příznivci SPD nemudrují v obhajobách pana Kotena. A já je chválím za to, že se nevyjadřují. Komu z nás se nikdy nestalo, že alespoň jednou se nechali nachytat na nějakou klamavou reklamu. Nebo i dvakrát. Přeji každému, aby nechyboval opakovaně, zas a znovu. V jednom pořadu ČT bylo vysvětleno, proč jsou desinformace, na nichž se usilovně pracuje v Rusku tak jakoby pitomé. Není to pitomě vymyšleno, jen to tak vypadá. Porusenci to dobře vědí, proto se nestydí a neomlouvají. Plní plán.

1 0
možnosti

15 dní jsem byla daleko a zakázala si číst zprávy, včera jsem se vrátila a nestačím zírat, černá můra že nám bude vládnou ANO, SPD a komunisté se stává reálnou.. :-/

JInak R^

1 0
možnosti
Foto

I Vy jeden šťouro blogerskej, tak Vy zpochybňujete erudovanost našeho buducího předsedy sněmovní komise. To se Vám nemusí vyplatit, protože Okamura boys nikdy, pamatujte si, nikdy nespí.

Zkoušel jsem to na sobě, ale když jsem dal ruku do mikrovlnky, tak jsem ji nebyl schopen zapnout. Takže tvrzení pana Kotena nelze prokázat. Jistě on - zdatný SPD harcovník, to umí.

Prostě - nová krev v naší politice.

Howgh.

3 0
možnosti
Foto

Nechme stranou pana elektrotechnika, ono to vypadá, že do té mikrovlnky strčil hlavu, čímž jasně dokázal, že je škodlivá.

Nicméně mně mikrovlnka do baráku nesmí. Já si potrpím na Magdalénu Dobromilu Rettigovou a jiné mistry kuchařského umění. NIKDE se nepřipravuje krmě v mikrovlnce. Kuchyně francouzská se např. vyznačuje dlouhodobým ohřevem při teplotě na hranici bodu varu, tzv, mižotání. Kachna v římském hrnci - znáte?

Pokrmy ohřívané v mikrovlnce ztrácejí především chuť. Takže potrava pro androidy, ale ne pro normální lidi. Když někomu chutná tzv. pomazánkové máslo, tak ať si mikrovlnkuje.

R^

0 0
možnosti
Foto

Já mikrovlnku také nemám. Snad pro ohřátí je použitelná. Co se týče hlavy pana Kotena, i přes veškerý humor nevěřím, že je trotl. Ty desinformace nasvědčují, že se jedná o novou ruskou technologii štěpení společnosti, utahání, otrávení, znechucení z toho informačního šumu až k předpokládanému výsledku. Když voliči zjistí, že to byla hra, v níž byli zneužiti, mají vnitřní problém se s tím vyrovnat, což je pro hráče také dobré. Poněkud vlastizrádná technoligie. Tento můj názor možná potvrzuje i ta hloupá výmluva jmenovaného - chtěl vyvolat diskusi na téma mikrovlnek. Mnohý volič SPD něčemu takovému raději uvěří, aby si nemusel odplivnout a poučen jít dál s SPD za zády (bez ní).

1 0
možnosti
Foto

;-Dkyblík jakékoliv horniny šoupnu do mikrovlnky a mám uvařeno?8-o

to je superR^

0 0
možnosti
Foto

Jasně, žížaly se také živí hlínou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 293
  • Celková karma 13,16
  • Průměrná čtenost 1361x
Slova mohou povznášet i srážet. Mohou dávat pocit pozitivní sounáležitosti i pocit spojení v destruktivním vnímání. Upřímný a pravdivý novinář může někdy poskytnout podobná dobrodružství jako autor poezie - nečekané průhledy do vědomí souvislostí.

https://jaroslav-herda.mozellosite.com/blog/

Seznam rubrik