Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Plně s vámi souhlasím a karmičku jsem přičinil. :-)

Mám k té smlouvě po jejím přečtení podobně ambivalentní vztah. Obecně jako taková nepřináší žádné zásadní zlepšení pro oběti násilí a je poplatná aktuálnímu trendu sociálního inženýrství. Ukládá úkoly, které jsou u nás legislativně zajištěny, ale lepší právní ochranu nezajišťuje. Nemyslím, že přinese zlepšení v cílené oblasti, spíš naopak. Nechápu, proč jsou takové texty vůbec v centu pozornosti EU, která má nepochybně výrazně větší problémy.

0 0
možnosti
Foto

Možná ještě jednu kacířskou myšlenku. Údajně nás čeká věk 4.0, v němž mnoho lidí příjde o práci. Sociologové promýšlejí, co s těmi, kdo budou nahrazeni roboty. Hrozí konfliktí situace. Vymýšlí se, co by mohli dělat ti, kdo nebudou moci vyrábět. Uvažuje se o možném vývoji, v němž by měli ti bez práce začít pracovat pro ostatní jinak. Nějak přispívat, v nějakých službách. Samozřejmě za menší peníze. Nikdo neví, jestli se dosáhne sociálního smíru. Nikdo neví, jestli jedni nebudou hledět na ty druhé skrz prsty. Ale to se netýká jen lidí manuálně pracujících. Digitalizace ohrožuje i úřednická místa. Co nabídnout jim? Také někde uklízet, zametal listí? Sbírat bylinky? Co třeba nějaké veledůležité, nepostradatelné a prestižní funkce, komise? Což se už dnes nevymýšlejí nesmysly, které přinášejí zbytečnou administrativu. Ve školství, zdravotnictví......Sotva se někde sníží stavy, jinde zas přibydou hodnotitelé čtoucí nově nařízené veledůležité výkazy a statistiky, kterými se musejí ti povinní prokousat, vyplnit je. Nevím, jak by to viděl Georg Orwell.

0 0
možnosti
VE

Roboti budou pracovat a zaměstnanci budou nacházet uplatnění ve státním a neziskovém sektoru. Tímto jsme se současně dopracovali k podstatě Istambulské úmluvy. Soudy budou nahrazovány "dobročinnými" neziskovkami, které na nás budou za naše peníze dohlížet:

https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=684761

0 0
možnosti
Foto

V podstatě s článkem souhlasím. Istanbulská smlouva má význam pro ty země, kde jsou ženy v nerovnoprávném postavení a takových zemí je zatím dost. Pro nás nemá žádný význam z důvodů, které jste uvedl.

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, přiznávám, že jsem se těmi texty prokousal velmi nerad a s nevolí, protože je to pro mne nuda, takže jsem se trochu obával, jestli mi něco důležitého neuniklo. Třeba převratného:-)

0 0
možnosti
Foto

Libuše Palková 51379

Facebook

Blog

zajímavé že Istanbulská smlouva byla ratifikována už 30 státy ale právě Češi s ní mají takový strašný problém8-opokud jsou naši muži samí gentelmani a dobří otcové, poctiví živitelé rodin, proč jim tak vadí ta zvýšená ochrana obětí? Pamatuji jakou nevoli zde vyvolala debata o lepší vymahatelnosti alimentů od neplatících otců a leccos se tak rýsuje;-)

0 1
možnosti
Foto

Já s ní nemám strašný problém. Mne ani ničím nepohoršila. V textu pana Zdechenoského mne překvapily dvě nepříliš podstané věci. Text úmluvy vnímám jako přijatelný, i když poněkud přesycen tím gedrováním. Ale mám za to, že největším problémem je něco jiného. A to je obecně vymahatelnost práva. To nám nikdo nezajistí. To je problém český. Zbytečné průtahy, jejichž zdůvodnění bývá velmi neuspokojivé, nějkdy dokonce žádné. Změna v tomto by měla být zcela zásadní metou a předpokladem. To, co je tím "strašným problémem", se propírá velmi často, ale s tím já problém nemám. Naši muži jsou dobří, jiní méně, někteří i strašní. Ženy rovněž. Nevoli k lepší vymahatelnosti alimentů jsem nezaznamenal, pouze vím, že se jednalo o převzetí odpovědnosti státu, aby žena nemusela čekat a živořit. Tomu jsem fandil, protože stát je pak motivován to z neplatičů dostat.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS