Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Způsob vyjadřování a zřejmě i myšlení tak něco mezi 10 a 15 lety věku a ještě s dost zastydlou pubertou. Tohle to je absolvent a člen zákonodárného sboru.8-o

2 1
možnosti

Zajímalo by mne jestli vůbec učil nebo kde? Jestliže mám odlišný názor na směřování státu lze to vyjádřit kultivovaně. Někdo si myslí, že bychom měli být Švýcarskem 2 - neutrální mimo EU i NATO, někdo Rakouskem - v EU a ne NATO. Variant je vícero.

0 0
možnosti

I kdyz se wiki neda ve vsem 100% verit, tak toto mluvi za sebe.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Lubom%C3%ADr_Voln%C3%BD

0 0
možnosti

Jen mne u nej udivuje ten akademicky titul. Zrejme to cosi vypovida o ceskem skolstvi.

4 0
možnosti

Mohl absolvovat filosofickou fakultu a jako většina nikdy neučil. Na střední se užívá i oslovení "pane profesore, paní profesorko":-)

1 0
možnosti
Foto

Výborný článek. I ten šot je velmi výmluvný. Máme se na co těšit.

Karma, ale je mi trochu šoufl. R^

10 0
možnosti
Foto

Díky. Mně rovněž. Je to i trapné a ponižující - že ti, kdo nám vládli před třiceti lety, uměli být někdy dost tvrdí, ale nebyli tak bezbřeze rozjívení.

3 0
možnosti

P41e28t46r 59T58o75m33e46k

23. 12. 2018 11:43

A já bych se k paní Havlové přidal.

0 0
možnosti

Já bych to s tou inkluzí do parlamentu nepřeháněla, potom to takhle vypadá :-/

Vám karma!

6 0
možnosti
Foto

Vyznění článku sdílím zcela. Karma.

7 0
možnosti

Milý autore, pravda moc mi to nemyslí - Nicméně se musím ozvat! Ani v tyto sváteční dny, Vám ani Mlouš Jakeš není svatej! Můj vzor = Duchovní gigant ! Je tedy dobře, že povstanuli - noví, Synové národa! Moudrý Miloš Zeman, chrabrý pedagog Lubomír Volný a umný hospodář Andrej Babiš. Ten, mi zejména dnes činí starosti! Obhlížím www - Dnes jeho sdělení nikde! Rád bych vyšel z domu - nemám manuál na neděli - Jakou nohou mám vlastně vykročit !? Jinak jasná věc - Pravda a lež nemůže být poražena, zejména v tomto svatém období ! Tedy souhlasím , Pryč, se zrádcem národa - Václavem Havlem ... ! :-)

1 0
možnosti

A taky ten, co "bojuje proti nepřízpusobivým" stylem, že ždímá ze státu dávky na ubytování v rozpadlých barácích, kde je nechává bydlet

https://zpravy.idnes.cz/poslanec-spd-lubomir-volny-pronajem-domy-chudoba-fbv-/domaci.aspx?c=A171031_215758_domaci_jj

3 0
možnosti
  • Počet článků 288
  • Celková karma 13,24
  • Průměrná čtenost 1385x
Slova mohou povznášet i srážet. Mohou dávat pocit pozitivní sounáležitosti i pocit spojení v destruktivním vnímání. Upřímný a pravdivý novinář může někdy poskytnout podobná dobrodružství jako autor poezie - nečekané průhledy do vědomí souvislostí.

https://jaroslav-herda.mozellosite.com/blog/

Seznam rubrik