Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Mám zkopírované, podle mého, opravdu šíleně sprosté příspěvky a urážky, které kupodivu slušné diskusi neodporují, protože zůstaly a smazány nebyly.

1 0
možnosti
Foto

Totéž jsem udělal také a soupis jsem zaslal administraci. Odpověděli mi, že jsem to tedy měl nahlásit.

Z čehož plyne, že byl-li někdo smazán, musel ho někdo nahlásit. Pilné nahlašovače známe.

1 0
možnosti
Foto

I Vy jeden neslušňáku (musel jsem hodně lovit v paměti pro výraz, který SNAD projde)! Samozřejmě že takové vytečkované slovo do slušné diskuse nepatří! Copak pro to nemáme výrazy zcela korektní, např. toaleta, WC (=karbid wolframu), ministerstvo úlevy, i záchůdek by mohl projít! ?

Mně letěl do administrativního koše i příspěvek, kde jsem poukázal na prase (divoké) v šípkové omáčce - viz Slavnosti sněženek! A marné byla několikerá žádost o vysvětlení, co je na tom vulgárního.

Mravnost nadevše! R^R^R^

1 0
možnosti
KT

Přesně stejný problém, říkám svým psím samicím něžně zdrobněle ... a taky to neprošlo. Též to nepatří do slušné diskuse.

ˇ

Onehdá mi smazali OBECNÉ prohlášení o mentálně zaostalém jedinci. Též mi nebylo vysvětleno, co je na tom vulgárního. Nabyla jsem dojmu, že si admini potřebují masírovat svoje ego.

2 0
možnosti
KT

Osobně jsem proti jakémukoliv mazání příspěvků, i urážlivých, protože každý má být odpovědný sám za sebe a za svůj písemný projev. Každý příspěvek je pak vizitkou přispěvatele a vypovídá o něm.

Urážka od hlupáka se sebevědomého jedince nemůže nikterak dotknout.

2 0
možnosti
Foto

Chápu, ale je v tom háček. Šikovně zabalené (jak píše Karel Ábelovský) sprostoty a demagogie jsou často spolknuty množinou čtenářů i s navijákem. A mně je líto času na jejich "rozbalování". Měly by být negativní vizitkou přispěvatele, ale jak pro koho. Toho si byli dobře vědomi i nechvalně proslulí sedmilháři a demagogové z povolání. Věděli, že stačí vytrvat.

1 0
možnosti
KP

Hloupost je někdy úsměvná a skoro pobaví. Často raději pro vyjádření názoru volím plus či minus abych nezahlcoval adminy a občany upozorňovače. Dokážu pochopit i blogery, kteří nejsou zvědaví na názory na své dílko a diskusi neotevřou. Co však pochopit nedokážu je myšlenkový pochod blogera, který diskusi otevře a následně maže příspěvky, které se mu nelíbí. Jedná se buď o nějakou duševní narcistní úchylku nebo jen prostou hloupost ?

0 0
možnosti
Foto

Také se může jednat o projev sebeúcty a neochoty být rohožku či toaletním papírem těm, v jejichž způsobu komunikace jsou zbadatelné skutečné prvky narcismu, což je vede k potřebě ponižovat druhé pro prožití pocitu vlastní výše.

2 0
možnosti
ZD

Článek i vlastní text pobavil. Myslím, že v tom návalu komentářů pracují spíše algoritmy než lidé, kteří nad tím dělají spíše supervizi, než by všechny články četli a diskutující "po právu odměňovali".. A když stroj najde slovo, podobné jiným nebo tomu prostě nerozumí tak to vyhodí do nějaké škatulky. Je otázkou kdy začíná lidská práce ... a rozum. Tedy pokud... však víte. Také nechci být omezován. Zdravím.

0 0
možnosti
Foto

Právě jsem se vrátil z výkonu trestu, jenž mi byl administrací vyměřen.

Rád bych se zde svěřil, že jsem nevěděl, co činím. Ne však v tu chvíli, kdy jsem psal inkriminovaný komentář k článku pana Karla Trčálka, ale až když jsem se zamyšlen nad trestem neúspěšně snažil zavřít dózu s instantní kávou víčkem od znojemských okurek.

Nač jsem myslel: Administrátoři sociálních sítí všech zemí spojte se a neberte rozum do hrsti, neb to by bylo málo. Málo v době, kdy si svět neví rady se svobodou slova, jež bez otěží tryská sprostotu, urážkami, hulvátstvím, řepáctvím, jízlivou uštěpačností a podobným plevelným haraburdím, jež expresivně pojmenováno by muselo být tečkováno. Proto ne rozum do hrsti, ale myslivny do obou dlaní ku poctivému usebrání. To by končit, domnívám se, mělo znáním o tom, co poctivé je sítí spravování. Také to, že kopím do domnělých hnid lze sice texty očistit od jadrného slova pro OO, však zakvétáš nám smrdutými květy dál, skutečná sprostoto.

6 0
možnosti
KT

Mazání příspěvku je trapné, vypadá jako nucená převýchova spoluobčanů nedovzdělanými vyvolenými.

Bylo mi několikrát sděleno, že ani názvy knih, filmů či jiných děl nebo citáty slavných a moudrých nejsou v diskusích povoleny. Je to skutečně k smíchu nebo spíš k pláči.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS