Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J59i90r28i 37T63i12c42h64y

1. 2. 2023 15:56

Tak nam to tady ten nestranny bloger vysvetlil.

0 2
možnosti
Foto

Děkuji za kompliment.

1 0
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

8 2
možnosti

Víc už jste nikomu do zadku vlézt nemohl. Za to karma, to se často nevidí.

4 13
možnosti
Foto

Když už jste se projevil jako řepák, mohl jste uvést vlastníka toho zadku.

11 1
možnosti
Foto

Na rozdíl o vás jsem dočetl až do konce. Na rozdíl od vás jsem se snažil o objektivitu. Již jeden z prvních činů Petra Pavla, telefonát do

Tchaj-wanu, prozrazuje, že se o politika nejedná. Prostě generál...

3 23
možnosti
Foto

Snažil jste se o objektivitu na rozdíl ode mne, který jsem Váš blog nedočetl, protože jsem Vaši objektivitu v něm záhy postrádal.

Vaše snaha o objektivitu se zde projevila nikoli oslím můstkem na Tchaj - wan, ale mostem pro stádo běžících oslů, neboť Tchaj - wanu v mém textu není ani slovo.

Typické pro voliče Babiše i pro odpůrce Pavla, je to, že se zdráhají napsat například: Volil jsem Babiše (nebo nevolil jsem Pavla), ale to, jak se pan expremiér zachoval k vlastnímu synovi je opravdu obludnost, kterou lze udělat jen se zcela atrofovaným svědomím či spíše a přesněji ve stavu mysli zločince.

15 2
možnosti

Jsem netusil, ze i dr. David muze mit nekdy pravdu. Tomu, ze by AB porazil i Hurvinek verim. Tak slabym kandidatem totiz AB byl ;-D. Vam karma!

13 1
možnosti
Foto

Inu znalec lidských duší:-)

1 0
možnosti

P53e43t28r 23L27o56r18e57n55c

31. 1. 2023 21:06

Že se Vám chce k takovým lidem ještě po volbách vracet.

Zbytečně byste se od nich mohl umazat...

0 0
možnosti
Foto

Dobre Ste to zhodnotil.R^

11 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS