Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ehm ... doporučuji pravidelně sledovat vývoj podobných kauz. Tahle záležitost s překvapivě nalezeným článkem je už více než 2 roky stará. Proběhlo to i normálním majnstrýmovým tiskem. Byl to žert nějakého novináře ale podařilo se mu alespoň na pár hodin vyvolat rozruch na Hradě i v podhradí. Ale koukám, že některé přeposílače mailů to vzrušuje i dnes. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ehm...já jsem to nikomu nepřeposlal a vím, že je to statrá věc. Že měl tento zvláštní druh humoru novinář, jsem nevěděl. Děkuji. Jak jste si jistě všiml, bylo pro mne snadné přijít na to, že je to nesmysl. Ale fakt, že tento "žert" mnoho lidí neodhalilo a přeposílali to dál, je důvod k zamyšlení nad japností takového žertu. Předpokládám, že víte něco o desinformačních taktikách. Jedna z nich je šířit informace pro i proti tak, aby se lidé unavili a ztratily zájem. Pokud se podařilo vyvolat rozruch na hradě i v podhradí, rozhodně se tak nestalo bez negativních důsledků. Je mnoho lidí, kteří tento e-mail dostali, aniž se zamysleli, aniž se pokusili přečíst část zachovaného textu, aniž by z toho pochopili tu ironii pana Peroutky a aniž se pak dozvěděli, že si někdo jen tak hrál. Původně jsem chtěl v článku dodat, že to mohlo být i naopak - namířeno ostře proti M. Zemanovi, s představou, že tak průhledná věc se brzo vyjasní. Ale zmátlo mne na tom, že část stránky chybí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 294
  • Celková karma 12,99
  • Průměrná čtenost 1357x
Slova mohou povznášet i srážet. Mohou dávat pocit pozitivní sounáležitosti i pocit spojení v destruktivním vnímání. Upřímný a pravdivý novinář může někdy poskytnout podobná dobrodružství jako autor poezie - nečekané průhledy do vědomí souvislostí.

https://jaroslav-herda.mozellosite.com/blog/

Seznam rubrik